Snön ligger kvar ännu och vi kan till och med njuta av lite sol! I hembygdsparken finns det bänkar och gamla kvarnhjul som är utmärkta platser för att njuta av sitt medhavda fika. Missa inte det.
Snö och sol!
Av Tinne Genberg|2021-01-17T18:14:35+01:0017 januari, 2021|artikel|Kommentarer inaktiverade för Snö och sol!