Ja så är det tyvärr. Det blir det inget Fest För Farfars Fordon i år. Vi får hoppas på nästa år. Arbetskvällarna kan vi i alla fall genomföra och där finns att göra i hembygdsparken. Nationdaldagen ska vi också klara av. Vi brukar inte bli så många på morgonen den 6 juni utan vi ska kunna hålla avstånd till varandra. Klockan åtta hissar vi flaggan. Väl utspridda i hembygdsparken njuter vi sedan av sommarmorgonen med vårt eget medhavda fika.
Coronapandemin präglar livet
Av Tinne Genberg|2020-05-27T19:04:20+02:0027 maj, 2020|artikel|Kommentarer inaktiverade för Coronapandemin präglar livet