Nu tar vi julledigt och önskar alla en riktigt God Jul och Ett Gott Nytt År! Vi tackar för året som gått och hoppas att det nya året ska bli ett bra år med många spännande aktiviteter. Vi beklagar djupt att vårt julkaffe i kaffestugan fick ställas in. Mycket hade vi planerat för men inte att vattenledningen skulle frysa sönder och det rejält! Det lär inte kunna lagas förrän till våren men då tar vi nya tag! Hoppas att vi ses då.
Vi ses igen 2022
Av Tinne Genberg|2021-12-20T12:23:58+01:0020 december, 2021|artikel|Kommentarer inaktiverade för Vi ses igen 2022