Stina Burström har lämnat oss En eldsjäl har gått ur tiden. Stina var en av dem som låg bakom Jul i hembygdsparken och Vävstugan. I sorg men med stor tacksamhet minns vi Stina och allt hon har betytt för hembygdsföreningen. Av Tinne Genberg|2018-04-29T16:39:30+02:005 april, 2018|artikel|Kommentarer inaktiverade för Stina Burström har lämnat oss Dela detta inlägg, välj din plattform! FacebookXBlueskyRedditLinkedInWhatsAppTelegramTumblrXingE-postCopy Link Om författaren: Tinne Genberg Relaterade inlägg Midsommar 2026 Midsommar 2026 Nationaldagshelg Nationaldagshelg Stadsvandring i Vimmerby Stadsvandring i Vimmerby Två museér i Målilla + Fönsterrenovering Två museér i Målilla + Fönsterrenovering