God Jul! Vi önskar en riktigt God Jul och tackar för det gångna året. Nu tar vi lite jullov och ses igen 2018. Av Tinne Genberg|2018-04-29T16:39:31+02:0018 december, 2017|artikel|Kommentarer inaktiverade för God Jul! Dela detta inlägg, välj din plattform! FacebookXBlueskyRedditLinkedInWhatsAppTelegramTumblrXingE-postCopy Link Om författaren: Tinne Genberg Relaterade inlägg Nationaldagshelg Nationaldagshelg Stadsvandring i Vimmerby Stadsvandring i Vimmerby Två museér i Målilla + Fönsterrenovering Två museér i Målilla + Fönsterrenovering Våren är här! Våren är här!